FAQ

På denne side finder du ofte stillede spørgsmål, samt svar på disse.

1) Er det muligt at genbestille en ordre?
- Ja, Ved at trykke på "Mine ordrer", kan man se alle sine ordrer. Her er det muligt at genbestille enkelte produkter eller hele ordren.

2) Er det muligt at tilføje flere produkter til kurven på én gang?
- Ja, Ved at angive antal udfor hvert produkt og dernæst trykke på "Læg i kurv" på et hvilket som helst produkt. Hermed ligger den alle valgte produkter i valgte antal i kurven

3) Hvad gør man ved modtagelse af en pakke der er ødelagt eller mangler enkelte produkter?
- Dette skulle helt ikke ske, men hvis det gør så enten ring til os eller skriv på shop(a)kernesundfamilieshop.dk og hav dit ordrenummer klar. Post Danmark er nogle gange lidt hårde ved vores pakker, så får du en pakke der er helt i stykke så skal du nægte at modtage den, hermed får vi den retur.

4) Skal man skrive antal i inputfeltet udfor et produkt for at ligge det i kurven?
- Ja hvis man ønsker at købe mere end et styk. Vil du kun ligge 1 i kurven behøver man ikke skrive dette. Trykker du på "Læg i kurv" uden at angive antal, så vil den lægge 1 i kurven. Hvis du angiver antal kan du til gengæld bare trykke på "Enter" hvilket svarer til at trykke med musen på "Læg i kurv"

5) Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan logge ind?
- Først og fremmest skal du sikre dig at du har angivet brugernavn og password korrekt. Bemærk at der er forskel på store og små bogstaver. Har du glemt dit password , så kan du trykke på "Glemt password" lige under loginboxen. Her kan du angive din email og du vil straks modtage en automatisk mail med dit brugernavn og password.

6) Hvorfor kan jeg ikke ligge varer i kurven?
- Denne shop er testet i alle ender og kanter, og den virker i alle browsere. Standard i dag er at javascript og cookies er slået til, men har du selv slået det fra i din browser, så skal du godkende denne side til at bruge disse ting. Vi har oplevet 1 der havde problemer med at opsætningen af deres firewall influerede på shoppen, så tjek evt. at at din firewall og popupstyringsprogrammer er konfigureret korrekt. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har problemer.

7) Kan man forudbestille varer?
- Nej desværre ikke. Vi kører efter først til mølle princippet. Alle varer vises i shoppen selv om de er udsolgt med en angivelse af at leverandøren er på vej. Ligger du flere varer i kurven end vi har på lager, vil du få besked om at det valgte antal ikke kunne lægges i kurven i det valgte antal.

8) Kommer der nye varer i shoppen?
- Ja vi vil løbende udvide varesortimentet. Vi arbejder på at lave afstemninger, hvor Ninka udvælger produkter, som alle brugere af siden så kan stemme om, hvilke der skal tages ind i shoppen.

9) Kan man ikke få et demo login?
- Nej desværre. For at sikre at vi kan følge med bliver vi nødt til at begrænse antallet af brugeren på siden i starten. Er du teknisk interesseret i Commerce og Typo3, så kan du kontakte www.t3cms.dk, der har lavet løsningen og integrationen til Quickpay til kreditkortbetalingerne. Du kan se screenshots af hvordan shoppen virker her: Screenshots

Har du yderligere spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os på tlf: 35 12 23 00 eller skrive en mail på shop(a)kernesundfamilieshop.dk

GLEMT PASSWORD >>

Indtast venligst den email-adresse som du er registreret med. Tryk derefter "Send password" og du vil straks modtage dit password pr. email. Vær sikker på, at du staver din email adresse rigtigt.

Din kernesunde kurv

Antal varer
Total
Skjul indholdet af kurven
Kurven er tom

Besøg os HER

Her få du info om nyeste produkter, super tilbud, Dagens tilbud og inspiration til den kernesunde livsstil.